Get Adobe Flash player

Odkazy:

Představuji absolventy výměnného pobytu v roce 2007 🙂

[slideshow id=13]

Hned druhý den po příjezdu odjíždíme na prohlídku supr – gastro provozoven s průvodcem a v jednom z nich – restaurace RIVIERA – oběd – to nemělo chybu!! Po  obědě se seznamujeme s jednotlivými pracovišti a jsme rozděleni do pracovních dvojic -čučuť posmatreť

[nggallery id=10]

18.5.2007 od 14:30 se konaly v místní tělocvičně „VĚSOLYJE STARTY“, co se dalo to jsme vyhráli, obdrželi jsem každý „metál na krk“ a jako skupina 2 diplomy – za účast a za 1. místo, moc se nám zápolení líbilo.Po skončení jsme ve školním bufetu poseděli a společně si pochutnali na výborných dortech za vítězství, samozřejmě i s ruskými kamarády

[nggallery id=7]

Po večeři 21.5.2007 jsdme se vydali na procházku na Lysou Horu, na kterou se ještě zajdeme jistě podívat. Je zde nádherný výhled a hlavně klid a relax.

[nggallery id=9]

26.5.2007 v 09:00 odjíždíme na hranici EVROPA-ASIE, vzdálenost je cca 40 km krásnou krajinou, kdy nás doprovázela Táňa ( to je zdejší moc hodná paní vychovatelka z internátu). Prohlédli jsme si místní krajinu, udělali jsme si fotodokumentaci a poobědvali jsme v místní hospůdce.

[nggallery id=8]

29.5.2007 jsme se vypravili v tom úmorném vedru ke starostovi N. Tagilu. N. Diděnku, který nás velmi srdečně přijal ve svém úřadu. Čekala nás neformální beseda, fotografování, filmování, rozhovory s redaktory novin. Dozvídáme se, že pan starosta s námi letí stejným letadlem zpět – jede do M. Lázní na léčení.

Rovnou po setkání děti zaběhly ještě na svá pracoviště oficiálně se rozloučit a předat své dárky a dárky za školu

[nggallery id=12]

Po celou dobu našeho pobytu o nás bylo nejen po gastronomické stránce postaráno s velkou péčí a prestiží.